BADUNKADUNK

Godkväll

Jag kan läsa och njuter av att hamna i återvändsgränder.
http://fashionpics.blogg.se/
Den rutiga, dem kortkorta, dem i mocka. - just another fashion junkie

Det finns inte mycket att uppdatera er med, tyvärr. Jag har spenderat dem senaste dagarna med långa promenader och mysiga filmer i regnet. Men imorgon händer något, tidigt på morra. Jag ska till tandläkarn, jag har saknat henne så. Just därför tänkte jag frimant gå dit för att hälsa på henne och samtidigt passa på att få mina huggtänder undersökna. Ehm , ska också fortsätta kolla skolor/jobb. Jag tycker att det är dags för mig att krypa in i vuxenvärlden..

Vogue París Diciembre 07/08Vogue París Diciembre 07/08Vogue París Diciembre 07/08



Piz!/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0