En bild från back in the days :)


Gammal goding med lockigt hår :)

Blev kräftskiva igår kan jag meddela, jag dansa runt i köket med partyhatt och tuta innan middagen hade serverats sjöng även snapsvisor för mej själv haha ja ibland kan man roa sej själv ! Det var riktigt mysigt och trevligt, ett tag sen vi hade familjemiddag nu känns det som. Kvällen blev ganska lugn efter att det unga paret lämnat oss, jag satte på musik och beslutade mej för att nana innan kl. ett?! Vad hände liksom, ingen vet men var lite duktigt. Känns inte som att min mage är helt påbättringsväg trots att jag går på en kur, det är bättre men bara liiiite och jag hoppas så mycket att det ska vara över till nästa helg. Det är så jobbigt att ha ont i magen när man ska parta och ha kul med vännerna, det blir liksom stort till helgen: avskedsfest, födelsedagsfirande, fin besök osv detta innebär såklart PARTY! Kan bara inte missas för att en mage gör ont, så jag satsar på att bli frisk tills dess!

Kulturkalaset tar slut idag och är ställer frågan, verkade det inte roligare förr eller är det jag som inte har gett det hela en chans? I fredags var vi ju inne i stan det var mycket folk men det kändes inte som största partystämmningen i götet alltså! Jaja det kanske inte fick sej en chans trots allt.

Nu ska jag kila en sväng!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0