Gårdagens nylle i ett finare format ;D

Usch såg precis att Eve lagt upp en inte så smickrande bild för att säga det på ett fint sett, ingen vet hur jag lyckas men sällan blir jag bra på bild och dom lyckas alltid hamna nånstans på nätet att beskåda. Haha jag hade tänkt lägga upp den bilden själv kan jag erkänna sen kom jag på att jag ska vänta tills jag har en bild med min kära lugg, bilden fanns tydligen kvar trots att jag raderat och jag antar att alla har sett den nu. Nu kanske ni förstår att jag har brist på bilder så jag tog till kära mobilen och här får ni se en (förhoppningsvis) lite finare sida av mej ENJOY! :)



Nu måste jag springa till bussen som vanligt!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ilaf

Sv : är det så ? den ska jag kolla upp! jag följde deras serie på Mtv i loved it!. Skit skön blogg du har !

2008-08-12 @ 22:14:48
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ilaf: jag kommenterade hos dig, om DK. jag har inte sett hela serien men jag gillar MTB! vi båda tackar för komplimangen

2008-08-12 @ 22:18:26
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0