Hardknock Life

Godkväll

Jag kan bre ut filtar och njuter av att bli klappad till söms.

mert&marcus popmagazinemert&marcus popmagazinemert&marcus popmagazinemert&marcus popmagazinemert&marcus popmagazine

Fick precis tagentbordets batterier laddade, yessiiir!
Igår och idag har det varit väldans lugnt med filmer och mys. Ni vet Prinsessans dagböcker har ju rullat på tv3 och det får man ju inte missa! Jag har ökat tempot ett snäpp i mitt motionerande idag och jag trodde att jag skulle dö. Jag sprang, EVELINA sprang? Jag ni läste rätt, ni tappade nästan andan jag vet. Typ som jag efter evighetsrundan, far min trodde att jag fått någon form av allgergiskreaktion när jag kom hem helt anfödd och röd i fejjan. Mamma frågade mig senare under dagen om det kändes bra nu efter flåsandet och nej det gör det inte svarade jag. Det blev lite smaskande på Superhabibi ikväll också, det tackar jag för.Imorgon bär det av till Arbetsförmedlingen,jippi!

Dagens fråga: Eve, när ska du skaffa pojkvän?


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0