I found it !

YES idag var jag en sån duktig flicka att jag rensade lite i mitt rum så nu är det fint på utsidan i alla fall behöver gå igenom mina lådor och grejs också. Och vet ni vad jag hittade? Mitt älskade kameraminne, det gör mej så glad och nu fatta jag äntligen vad det var för wierd med min kamera också, nån inställning som var fel så nu kanske det äntligen kan bli lite bilder från Nu-tiden haha men här ett par godingar jag hittade på minnet från sommaren :) ENJOY!


Posa lite innan jag hoppa i poolen i kära Norrland :)

                            
         En sommarkväll           Innan Sverige-match      Innan Chez Amis utgång

Nu är jag glad för jag har vart så duktig, ska spela lite Mario Kart nu med gästerna! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Evelina

That's Hot!

2008-08-18 @ 20:48:24
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Nadia

Thaaanks :)

2008-08-20 @ 14:42:21
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0