Just To Get By

Godkväll

Jag kan bugga och njuter av att gnaga kycklingkorv.
http://www.chictopia.com/photo/show/16495
En bajsfin blazer.

Jaha du, Jaha ni. Schemat gick inte som planerat, fick inte så mycket tid över till det viktiga som skulle göras idag. Det var tydligen roligare att hjälpa Nadia med att slösa pengar, who knew. Men hon fick iallafall med sig massa fina grejjs till garderoben, man själv fick gott sällskap, inspiration och ryggvärk. Angående tandläkarbesöket imorse- ingen vet varför jag lurar mig själv till att gå upp klockan åtta, fel datum. Min älskade mor berättade den glada nyheten så fort jag kommit upp från sängen, 1 2 3(steg) jag vänder mig om, går tillbaks till min stora goa varma säng och slocknar. Väck mig klockan 08.00 den 28 augusti 2008, tack!



Piz! / Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahaha

2008-08-13 @ 11:56:03
Postat av: Evelina

Anna: din mamma XD

2008-08-13 @ 13:40:47
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0