Mr Curry

Goddag

Jag kan simma som en sjöjungfru och njuter av att sniffa hembakad äppelkaka.
Den omsminkade sanningenEn halv-finsk pinne
Den osminkade sanningen och en halv-finsk pinne som kan gå på vattnet utan bikini underdel.

Borås-badet eller Stadsparksbadet i Borås, där plaskades det iallfall som aldrig förr när vi kom till platsen. Vågor, hopptorn, bubbelpool, rutschkana och söta småpojkar (vi snackar 2åringar). Ja, vi var nog alla helt slutkörda på vägen hem, som vi lekte och hade oss. Tack för dagen Therese & Ida, tack till den troligtvis nyanställde på MC i Borås - du har sådan koll *NOT*. Denna dag har däremot har varit väldigt händelselös. Jag har fortfarande inte vaknat upp riktigt. Jag har spenderat hela dagen hemma med mina systrar med att kolla film och MadTV-skits. Nu ska jag återgå till kollandet tills mina ögon inte orkar mer, jag återkommer imorgon.



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0