My Drive Thru

Goddag

Jag kan receptet till varmchocklad och njuter av att äta fiskbullar med ketchup.
Panda        Panda och Flina        Panda och Flina
Varsågod, älskling !

Nähä, klart att  jag inte fick min vilja fram? Men som dem säger man kan inte alltid få som man vill, eller? Det fick bli ett återbesök hos gamla hederliga Chez Amis istället, eftersom vissa inte gillar att frysa. Liksom, jag älskar ju att frysa. Men om ska jag vara helt ärlig så satt det inte alls fel med massage och inomhusvärme till samma upprepande musik. Det var najs, som norrmännen säger. Denna dag har däremot spenderats utomhus, fast vi hade ju tur med vädret idag. Jag som nästan hade glömt av att det fanns en gul gummiboll på himlavalvet som gav oss värme. Det var jag och minstingen till syster som var ute och skojja. Eller nja, det var kul om man bortser från dem stunderna då mitt liv passerade i vyer. Valpen lärde mig nämligen att åka skateboard och gunga i skogs-lianer. Livsfarligt men dödskul. Nu ska det käkas middag, ikväll blir det nog en filmrulle+popcorn eller en promenad i centrum.


Benjamin Alexander HusebyBenjamin Alexander HusebyBenjamin Alexander Huseby
Solsken i blick.                  Fotat av: Benjamin Alexander Huseby


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack tack :)

2008-08-16 @ 16:23:23
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0