No one Ever Really Dies

Goddag

Jag kan diska skålar och njuter av dricka strösocker.
YesiiirYesiiir
Yesiiir  Yesiiir
Bestäm själv hur du vill se världen. (sry,alla färgblinda läsare)
skor- Converse
väska,shorts- 2hand
scarf- Amandas (Lindex)
t-shirt- importerad från Japan, Icecream
kofta- H&M

Yesiiiiiiiiiiir! Jag är glad även om N.E.R.D spelar i stan idag och jag inte ska dit för att yla till deras live-musik..
Vem försöker jag att lura? It sucks rent ut av ! Men min bror är hos oss, vilket får upp mitt humör några steg på glader skalan. Till dagens ära ser ni vad jag bär för t-shirt, man måste ju reppa rätt. Åh, just det fick hemmagjord äppelpaj med glass och jag lyckades hitta(köpa) två halsband på rean, nu är jag lika glad som annars. Jag kanske tar en tur till stan senare ikväll för andra gången idag om jag har det tråkigt hemma annars film-tajm.


Vid matbordet..
Mamma- Jag ogillar ungar som busringer, dem borde ringa upp och be om ursäkt!
Jag- Nä, men det är la kul. Eller ja iallfall för glinen som ringer
Mamma- Ja, men dem kan ju inte vara friska
Jag- Meh! Pappa, berätta om när du var liten grabb och busringde.. visst gjorde du det?
Mamma- Ah men han är ju .. Anders
*skratt*
Pappa- Okej, ett exempel då.. Jag letade upp familjen Storm i telefonkatalogen, ringde upp:
Pappa- Ja hallå har jag kommit till familjen Storm?
Mr Storm- Ja
Pappa- Vet du om att det stormar på Storgatan?
Mr Storm- Ja
Pappa- Men håll i hatten då! *klick*
*alla börjar skratta åt pappa, inte med honom*


halsband- Indiska 10kr halsband- Indiska 10kr
Dessa två skönheter fick följa med mig hem för sammanlagt 20kr!



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0