Playa Cards Right

Goddag

Jag kan klockan och njuter av att glida.
gissa vem som är vem :O
Gay-UNIT ?

Jo, ni vet hur fredagen såg ut. Konstigt att Anna får magkatarr efter en kvart på Chez Amis sådär. Det var då bögparet bestämde sig för att dra sig tillbaks. Likaså gjorde resten av följet. Igår blev det faktiskt en hemma kväll, påriktigt. Jag kollade på film heeela dagen, typ. Det var trevlans. Idag har jag forsatt träna på brädan, jag har märkt att man börjar ramla först man börja stila sig. Och man ska INTE försöka stila så här tidigt i lärandet. Inte för att jag ramlar eller så, men min 13-åriga lärare gjorde det. Men det kanske beror på sättet vi åkte, vi försökte nämligen hålla i hand nedför en backe. Bad idea! Valpen skrapade upp armbågen och fick ont. Nu sitter jag här medan lillen försöker heala sig själv genom tv-tittande, jag ska nog ta och göra henne sällskap.


Jag hörde den riktiga versionen av "I like the way she do it", and i kinda felt sorry for the beat. För den är galet bra. Då råkade jag hitta en bättre version, förlåt jag menar en bra version där Tupac rappar på låten istället. Vóila!
- http://www.youtube.com/watch?v=eI16O2LFrdU&feature=related

"Tupac was not buried,
  he was creamated
  and some of his ashes were mixed with marijuana and smoked by Outlawz." 
  haha hmm .. man undrar ju

I-D MagazineI-D Magazine
I-D MagazineI-D Magazine



Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Mike

Ah det blev tyvärr hemfärd. Hade tänkt att bli ordentligt full den helgen, men men.

2008-08-18 @ 10:45:16
Postat av: Evelina

Mike:Oh no hoppas Anna blev bättre iaf :)

2008-08-18 @ 12:28:59
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Mike

Hon lider fortfarande :-)

2008-08-18 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0