Secret Place

Godkväll

Jag kan blinka med mina näsborrar och njuter av att peta mina systrar i ögonen.
Lady GaGa

Ska snart påbörja party-proceduren (hoppas jag) men innan dess lite uppdateringar. Vår familje trip varade två dagar i Varberg, var egentligen planerat att vi skulle vara borta några dagar till men vi stötte på boende-problem. Istället för tält som planerat blev det ett sött vandrarhem som fick bli sovplats. Det var gött att komma bort från stan, ja jag skrev precis det. Det var gött att bila, sova, sola/bada, äta ute, klappa kattungar, sniffa pollen, dricka cappuchino och umgås. Det blev en skön balans på landet för mig, ladugård=bajslukt . klappa kattungar=mycket nedsatt luktsinne. Om jag räknar rätt så kom jag hem igår och det firades med ett långt besök hos Chez Amis. Ja ett låångt besök eftersom resten av mitt följe inte ville gå däifrån, jag som var så danssugen. Jag får svåra abstinensbesvär om jag inte får skaka rumpa under regelbundna tider, minst en gång i veckan måste jag få rocka minst ett dansgolv. Ack nej så blev det ej. Men jag hade det väldigt trevligt ändå. Efterallt jag blev ju nerduschad av åtta st drinkar, det var skönt. Tackar för det, fagra Eskil-pojke. Vill också passa på att tacka familjen för dagens middag och för alla dem pinsamm bilderna som mamma visade upp så glatt nu när brorsans fagra flicka var på besök. Nu är snart här vilket innebär att det är dags för tite att gå iväg för att kamma håret inför kvällen.


Lady GaGaLady GaGaLady GaGa
Lady GaGa ÄR personligstil.



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0