Some shopping please!

Yes igår blev det shopping och jag skämde bort mej själv lite, mest nöjd med min nya jacka. Letade inte ens efter någon utan bara hittade den, det är bäst så letar man efter nått speciellt hittar man typ aldrig vad man tänkt sej. Ursäkta dom suddiga och något dåliga bilderna men min kära kamera vägrar att spara några bilder på sitt minne, lite sjukt och jag fattar inte vad felet är men det får åtgärdas snaaaart! :) Här är vad som fick följa med hem i mina två påsar, ENJOY! (ingen fattar var uttrycket kommer ifrån men det är rätt roligt att säga haha ;D)

 
Köpet jag var mest nöjd med, kommer från H&M                                  Stjärnor över hela

 
                  
Fyndade lite från rean på Monki, det vita linnet var det dock inte rea på.


Fick även med mej de här armbanden från H&M

Lalala shopping makes me happy! :D
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0