Take me back to that day !

På nått sätt borde detta vara sista dagen på sommaren, jag menar september kommer nu och det är ju inte sommar. Vi fick värme denna sista helg men jag fick inte njuta, bara av barnskrik, bollhav, pannkakor, stress osv yes det var jobbet som kalla. Men inte klagar jag nu, för den tjufemte smäller det right? Okej det var nyss löning är väl lite sent ute eller tidigt välj själv :) Jag vill i alla fall få tillbaka minnerna från två händelser som startade sommaren och som var början på en mycket rolig sommar! ENJOY ;D


Balen och studenten what can I say? Sistnämnda var den bästa dagen i mitt liv, ren lycka och allt var underbart ! :D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0