I just wanna see it!



Det är helt sjukt att jag inte har sett den här filmen än, jag längtade och tyckte det skulle bli askul att filmen äntligen skulle komma! Det finns en anledning gott folk vi var fyra söta flickor precis som i bilden som skulle gå på premiären och allt det var snack om. Premiären sprack eftersom en av sötisarna var bortrest så vi skulle skjuta på det ett par dagar, första flickan bangar för att hon hade lovat en annan vän trots att hon lovat oss också, nästa bangar tätt efter och kollar med några släktingar, min tanke: två söta flickor kvar kan väl inte vara så farligt men den flickan väljar att banga för att alla andra gjorde det och har kollat på den med sin syster tror jag. Här sitter jag ensam kvar och har inte sett den än trots att det gått så lång tid, tiden har det aldrig vart fel på bara det att jag inte har nån att gå med för alla har redan sett den damnit! En annan sak som stör mej är att en annan väninna frågade mej innan alla bangade om vi skulle gå och jag sa att jag redan lovat några andra, i will remember that girls! Haha vad jag vill komma fram till är, finns det någon i denna vida världen som inte sett filmen så jag slipper känna mej så ensam?

This reminds me of den kända Justin Timberlake konserten föresten som jag så gärna velat gå på, jag frågar allt och alla men folket som skulle gå hade redan köpt biljetter och där satt jag kvar ensam och hade ingen att gå med. Vad vill folk mej, just give me some luck för jag måste missat det totalt. Jag vill se, jag vill se, jag vill se den filmen! :)

Det var allt i min hjärna nu, gonatt!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0