Green Light

Goddag

Jag kan sjunga "Smelly Cat" och njuter av att sniffa strumpor.
En klättrande dvärg
Mot toppen! (I väntan på Elefant, som vi aldrig fick se spela)

Igår satt jag och drack förmiddagskaffe med mor och en utav hennes många systrar. Vi tjötade högkonjunktur, engelsmän, Saudi, stickadekläder och gamla läppstifit. Eftermiddagen spenderades nere på torget med familjen, dem shoppade och jag beställde ett nytt bankomatkort eftersom mitt var lite småtrasigt. Kanske för att jag haft samma kort sedan jag var 15år, kanske lite oldschool. Tillräckligt oldschool för att mitt kort skulle misstas för att vara nytt eftersom korten numera är blå till färgen inte gröna. Jag har också börjat att motionera regelbundet, skratta på Nadia. Jag ska nog börja styrketräna, bli en bodybuilder .. äh ska inte överdriva. Ingen vet varför man motionerar, eller jag menar ingen vet varför jag motionerar. Det är varken kul eller till någon nytta. Jag har sprungit i två dagar nu och jag känner inte av det alls, haha. Nu ska jag fortsätta bråka med ams.se i hopp om en grönare framtid, jag återkommer senare.

- Fisherman's Friend, hon som vet hur man ger någon hörselskada bara genom att skratta.Respekt!


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

ööööh mitt kort är grönt å ja bytte te nytt som ja fick igår å de e GRÖNT :D:D:D hahahah!

2008-08-27 @ 00:45:17
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ida: C'est demode! haha

2008-08-27 @ 23:48:09
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0