I say what?

Okej mitt minne har bestämt sej för att strejka, inga bilder går in på datorn och det ger mej paaaanik! Ska försöka mer imon när mitt tålamod kanske även är vän med mej. Men kände för att skriva lite ändå!

Körning förfullt idag både på körskolan och innan, det gick bra förutom vissa småsaker men vafan ingen skada skedd och jag behöver bara träna alltså få in en vana, så svårt kan det la inte va trodde knappt att jag skulle klara mej hit!

In till stan och träffa Ida, Fanny och Eve som jag saknat trots att det bara gått typ en dag? Haha kändes speciellt konstigt att inte träffa just Ida igår eftersom jag vant mej vid henne 24 timmar om efter i helgen, vi sågs ju från fredagkväll till söndagkväll nonstop men det var kul! I alla fall till idag vi shoppa lite och jag fick med mej lite hem, det var kul! Får la lägga in bilder en annan dag :)

Kan berätta min helg lite kort:

Fredag: (avsked för Tess) Jobba mer än jag skulle duktig som jag är och Johanna hoppa lite i bollhavet haha :) sen åkte vi hem till Ida och jag sjöng och dansa redan innan jag kom innanför dörren typ. 08:or och alla flicksen det var kul! Bar av mot bowlingen som tess bestämt, jag var bättre än jag trodde och sköt flera striks, kom tom topp5 och vi var typ 11 pers? Vi drog därifrån mot stan och Trädgårn, det var kul! Träffa folk från gamla klassen, dansa på scenen, körde tvätta tvätten, sjöng och hade allmänt kul faktsiskt! Sen blev det såklart donkan innan det bar av hem till Ida, mitt hem den helgen :D

Lördag: Lata oss och kolla film sen körde Tess (yes kvinnan har skaffat körkort, GRATTIS!) oss till mac´s gatukök för lite kebab, yesyes! Sen hem lata oss lite mer, sen fixa oss för att åka till Fanny (födelsedagsbarnet). Där blev det sjöng, dans, musik, flumm och allt sånt kul! Jag tog för en gångs skull en massa kort båda kvällarna och jag var med på alla enligt dom andra äsch! Fastnar man inte annars får man ta igen det nångång haha nä men dom överdriver lite ;D Vi drog till Greta´s (Gayklubb), Robin haffa sej ett ragg och fick sin drink hahaha det var så kul! :D Efter dansande så blev det donkan denna natt också innan hemfärden :) och flickor nästa gång vill jag till ett ställe där jag kan kolla pojkar som även kollar på mej haha ;D

Söndag: Tess kom över och sa hejdå, hoppas du får det bra gullet! Vi kommer till dej om tre veckor, det är snart tiden kommer gå fort :) Sen bar det av till Liseberg för snurr, åk, skratt, tårar, käk på burgerking?!, osv det var kul! Har inte vart där på aslänge och seriöst åkt, men faan vad skoj det var! :D Sen bar det av hemåt och jag fick sjuts av Johannas gulliga familj :)

TACK ALLA FÖR HELGEN! ;D


Hitta en gammal goding på mej och Tess, en av dom få bilderna jag har på datorn :)

Okej ingen kommer säkert orka läsa men det var allt! haha ;D
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0