Check on it

Hon är kanske inte den första man tänker på när man hör ordet Stilikon men på något
sätt lyckas hon mer än ofta se vacker och glamorös ut ändå, dessutom verkar hon
passa i det mesta. Eftersom min kamera inte riktigt gör vad jag vill så letade jag upp lite
andra bilder och här är några på skönheten Beyonce, väntar med spänning på att en 
vacker dag få se hennes blivande (söta) knattar men tills dess får vi nöja oss med det här.
ENJOY! :)

           


        

Ja ni gissade rätt, har inte haft mycket för mej denna kväll och det behövde jag. Tror
nämligen jag håller på att bli förskyld, men jag ska se till att bli frisk innan jag blir sjuk
haha get the picture? ;D Yes det var allt för ikväll, Gonatt!

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Mike

Åh, mmmmmmm...... min fruuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-08-12 @ 21:57:37
Postat av: Nadia

Hahaha aa och så ser jag ut när jag vaknar haha dream on :D

2008-08-18 @ 23:18:46
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0