What´s up?



I´m still alive bara det att jag drabbats att magkatarr och jobbat i tre dar. Igår kom jag ut på kvällen i alla fall, stress hem och fixa mej för att sedan möta Eve inne i staden. Det blev vandring runt och kika lite på folk under kulturkalaset och jag köpte mej en smoothie som endast smakade is typ, men tillslut blev den lite god :) Vi träffade en söt väninna och en söt pojkvän till henne, båda uppklädda för utgång och dom lyckades övertala oss att följa med till Chez hahaha men det är nog inte så svårt! ;D Lite lugnt blev det efter lite magbesvär åkte alla hem, men det var trevligt sålänge det varade.

Ikväll blir det kräftskiva med familjen, så nu måste jag gå och  vara lite social ! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0