031, We Go Hard

Godkväll
Tack, IT-Tomten!
Jag kan pyssla och njuter av att glänsa i paljettforal.

Agyness

Ett halvklart projekt, två kaffekoppar, ett stadsbesök med Fortes och ett mjölkigt ärende senare sitter jag här. Fett nöjd med dagen och vädret! Jag älskar ju regn, speicellt sånt där regn som egentligen inte är regn utan bara är en tung och iskall jävla dimma som piskar en nyllet när man går. Ja ni kära stadsbröder, ni förstår precis vad jag menar. Stadsbröder, jag har en annan sak att skriva om fastän det här är mer ett önske scenario än ren fakta. Tänk er: Evelina, Carolina Gynning, Professor Leif GW Persson+en live-camera, ett rum, ett dygn. Vi har absolut ingetting gemensamt? Carolina lär ut om hur man överlever i BB-huset, Leif babblar på bäst han vill.. han har ju en tendens att göra detta och lilla jag sover bort hela dygnet. Carro och Leffe måste ju vara två av Sveriges skönaste personer, sen har vi ju Filip&Fredrik .. ganska balla dem med. Carro&Leffe,  ack vilken tv-duo.


Professor "Leffe", mm den blicken!

Varning! Sätter sig lätt på skallen ..
Jay-Z ft. Santogold- Brooklyn We Go Hard


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0