Blame It On Christmas



Jag vill inte säga det egentligen men det är snart i morgon och tiden går fööör fort TÄNK:
- December: Ett år sen vi firade nyår hos Tess, bäst nyårsaftonen jag haft !
- Januari: 11 månader sen jag hade två veckors praktik på Veckorevyn i sthlm !
- Februari: 10 månader sen vi firade Lil'Es Bday och 4 söta flickor somnade på lektionen dagen efter !
- Mars: 9 månader sen vi var i Sthlm över dagen med PS-flickorna !
- April: 8 månader sen vi var på BSB i Sthlm, en tripp på 24 h !
- Maj: 7 sedan jag sprang ut från gymnasiet !
- Juni: 6 månader sen jag var i Hbg och partade, senare en tripp till Gävle !
- Juli: 5 månader sedan vi var på Varberg och Halmstadtripp !
- Augusti: 4 månader sen jag var på Liseberg två gånger på två veckor !
- September: 3 månader sen jag tog mitt efterlängtade körkort !
- Oktober: 2 månader sen jag var på Afterskiutgång !
- November: 1 månad sen jag hade ett år kvar tills tjugo, PARTY !
- December: Tyyyp nyss var jag i Nyköping/sthlm en andra gång och jag vill åka snart igen !

Det var en del Sthlm men så är det, har kanske missat mycket stort men kom på en sak till varje månad i alla fall ! :)Tackar för det trevliga som varit men det gick för fort! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0