Multiply

Goddag

Jag kan göra hål i bälten och njuter av att klappa till hundnallar.

Zeee-Braaa! Barbara Martelo & ett par råcoola leggins från Gina Tricot

När säger man skärp och när säger man bälten? Har alltid undrat det. Som Ida har jag allt för många onödiga tankar om onödiga saker som jag aldrig kommer att få svar på. Fast hennes funderingar kanske är lite djupare än så, men jag vill också ha mina svar! Dem flesta får jag utav far min a.k.a Det Levande Lexikonet, den mannen tycks veta allt. Men det jag inte vågar fråga om, liksom det som är väldigt töntigt lämnar jag åt mina vänner. För ni är ju töntar. NERDs baby! Nog om det och mer om min fredagsafton. Vad hände? Inget. Hade jag kul? Ja. Åt jag för mycket apelsiner? Ja. Sen blev det någon k-rulle (läs: komedi-rulle) till det. Lagomt mysigt utan läppstift på framtänderna. Förrutom det såg jag The Day The Earth Stood Still och storyn/buskapet va ballt men filmen var lite stiff. Men vad kan man begära från ex-Matrix snubben Keanu Reeves? Inte allt för mycket skulle jag tro. Nu blir det dax-pråmenix, ikväll hoppas jag på dunder&brak!

Stiff-meister.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0