Circus

Godkväll

Jag kan repa skivan och njuter av att hosta mariekex.

Okänd

Jag har varit hemma ett tag, taget har spenderats med att leta Jay-Z tracks på nätet, Blueprint 3 släpptes la idag? Om ni hittat något gottigt, så får ni lov att dela med er! Hoppas ni kollade in länken som jag la upp tidigare idag, sjukt bra Jay-Z imitation! It's ya boy, hähä! Jag nämde fikastunden i förra inlägget också, den var väldans trevlig den ja'. Karin hade en snygg chokladmustasch, Ägget hade en fin ryskismössis, Fortes var blå & uppvaktad, AnnMari - crank dat pimple for me, Maro var solbränd och jag var.. glad.



Hmm.. mjau Brit, you copycat!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

kan ja få brittans nya skiva i julklapp utav dig :) lala

2008-12-15 @ 00:50:01
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: w8 a sec, vad hände med 10krs-regeln? hade bränt den.. men har inte tålamod till sånt! hihi

2008-12-15 @ 13:48:15
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0