Click, Click, Click

Godmorgon

Jag kan blunda och njuter av att dra bort prislappar från nyinköpta plagg.

Velvet Magazine

Gårdagen var.. udda. Det finns inget ord som beskriver dagen bättre än så. Bossen kallade till möte, samma tid som passet skulle börja.. that's odd. Anledningen till detta: meddela oss att företaget skulle läggas ner och förklara för oss små att vi numera var arbetslösa.. that's odd. Jag och ex-arbetskollegan Carro bestämde oss  strax därefter för att fira det hela över lite varm vätska i den kyliga parken, Brunnsparken. Mitt uppe i vår deeptalk och disstalk, hoppade det fram en helt klart äldre man. Han presenterade sig som Ali, a student from Somalia, 25 years old (more like 40,though). Han började rå-ragga på Carro medan jag mest satt och stirrade på. Han hade inte så mycket att säga heller, stod bara och flinade. Av ca. 2min/10min möjliga sa han något. Av det lilla han sa fick vi fram att han var här "to make a story", så vi hänvisade honom till Palace(a.k.a Jurassic Park) .. since he CLEARLY was here to make a story. That's odd! Vem säger det? Hur skumt låter det inte om han säger just makin a story i var och varannan mening. Hmm, undra vad han hittar på för historia för sina landsbröder back home. Uuuuh, i had a threesome with 2 young swedish girls in a dark park .. Caroline & Sarah. Nåja, efter vi blivit halvt påhoppade for jag några hållplatser bort för att ge bort en förtidig julklapp, helt i onödan. Fick ju inget tillbaks, ingetting. Eller ah, ett hej och ett hejdå. Jag förstod verkligen inte, jag förstår fortfarande inte. Att någon med manus i hand kan glömma bort allt som varit så viktigt att få sagt. That is odd. Denna dag har varit lite mer av det normala slaget, chill. Drama Baba åker till Stockholm idag, tror jag. Och hon tog inte med sig Seeing Sounds eftersom hon var förlamad igår och vägrade en trip mot stan, mot mig. Att du halsa så mycket skumpa för att få slippa Läderlappen? Dumma dig. Se nu till att rocka loss till dem underbara, hälsa nördarna från mig. Nu ska jag få fatt på Malta-människorna och få pli på mitt liv.. fast först väntar en fet frukost.


 

Kraven var simpla, jag begärde en smutta ärlighet.. för omväxlingens skull. Men, ack nej.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Ali

hello!! vad är denna sidan?? jag ser ni skriven om min mötte med tjejern man jagh inte vara som på text? jag mykkett bra man from somalia bara 25 vad den 40? jag hoppa vi se annan gång då vi kann göra story!

2008-12-11 @ 23:40:46
Postat av: Evelina

ali: HAHAHAHAH hur fick du fatt på mig ?! mon dieu

2008-12-11 @ 23:50:35
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Ali

fatt? hur du menar? är ni flikkarna i brunnspark? jag söka goglee ali sen jag hita den sidan info om ali somalia ock jag är ali from somalia! flickarna kan se mej i brunnspark mer gånng? jag mykke i brunnspark prat med månnga flikkar!

2008-12-12 @ 00:03:17
Postat av: Evelina

ali: ge dig :S u, scaryassstalker!

2008-12-12 @ 00:09:48
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Ali

kann flickar förklarra mera vad jag ge? ge dig vad? jag tror jag åka brunnspark prata mer flickar nu

2008-12-12 @ 00:14:05
Postat av: Evelina

ali: börja med att sluta förförlja, thank u very much!

2008-12-12 @ 13:06:48
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0