Destination: "New Market"

Godkväll

Jag kan packa lätt och njuter av att sniffa fläskfilé.


Säger inte vart dem är ifrån, eller hur snälligt. Till nyår kanske?

Oj oj oj. Så mycket har hänt sedan sist men tiden är så snar, jag måste fortsätta sy upp morgodagens afton-klänning innan jag somnar ikväll. Palla göra sådant på morgonen liksom! Drama med EOB Trading OCH Malta, jag berättar mer om det i nästa inlägg. För idag är det lyckans dag. Nämligen så att jag haffat en äkta (läs:äkta) skinnjacka för bara 100 kr, jag ni läste rätt. Sinnessjukt, ibland kan man ju inte göra något annat än att bara älska secondhand. Sen hittade jag ett par boots på rean för bara 419kr exakt. Och sen tog jag fast ett par vantar också, since the kurd har kapat mina gamla.. dessa för 79kr. Jag menar en jacka, ett par skor och & ett par vantar för bara hmm.. ehm.. låt mig räkna på det.. 598kr? GALET. Jag är så nöjd. Nej förlåt jag är JÄTTE nöjd, för att jag har så underbara vänner också. Så goda människor. My ass heller att man blir som man umgås (6). Hallå, en lovade att stalka Pharells & hans bästisar i Stockholm för att få mitt album signerat, en lånar ut sin Ipod i tre långa tysta dagar och en tar mina pass när jag reser bort till NYKÖPING. Tess, here i come! Eller ah.. dem andra kommer också fast med tåget, så jag skriver la HERE WE COME!!


 
Vogue UK

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: annmari

den från topshop e ju snyggast!!! =) men dn me tha zipper va fräääään =)

2008-12-07 @ 19:46:20
Postat av: Evelina

annmari: uuuh i like em all, time will tell.. vad dt blir!

2008-12-08 @ 01:44:56
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0