Did You Wrong

Gomorgon

Jag kan hjula med fötterna och njuter av att klippa bort axelvaddar.


Klänningen jag spanat på kanske inte satt lika snyggt som jag hade velat, men det vackra plagget fick följa med hem ändå. Nästan så att man blev fundersam över varför det unika plagget fanns kvar, hoppas inga förbannelser vilar över det.. otur är det sista man behöver till Nyårsafton. Ett par lagomt höga (k)lackskor, en pimpad fantomenring och en väldigt plastigt svart ring till det längsta fingret på min vänstra hand hängde med 80-talsdressen hem. Klänningen hittades i butiken vid det läskiga trädet nästan mitt emot Greenwich här i stan, förlåt men jag har ingen aning om vad stället heter.. fastän jag är där ganska så ofta. Well Well, under tiden jag roffa åt mig dessa godheter gjorde Apan något liknande med hennes önskade Nyårsplagg. Hur liten är sannolikheten att jag hittar din klänning sådär när jag bara skuttar förbi skyltfönstrena vid OC-affären? Väldigt liten. Hoppas du blev lika nöjd med din oufit som den nya Lady-Gaga blev här. Idag ska håret på hjässan och över ögonen ansas/fräschas upp! Men först väntar Marlena, John och resten utav Salem-borna.






Piz!
/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

så tur att du såg den, min mumsbt (du+klänningen) haha! :D å din dress, me like.. hur gick det med puffarna vid axlarna :D du e snygg! PUSS

2008-12-30 @ 21:12:26
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: mamma ville att jag skulle ha kvarom .. men jag klippte bort dem smidigt, bara fyra pytte sömmar som skulle kapas. we gon look fab!

2008-12-30 @ 21:38:17
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0