Gladiator

Goddag

Jag kan suga mozarella och njuter av att vässa pennor.



Harry Potter & tacos var det som gällde för mig igår. Ingen vet vad som hände med att snåla med mattintaget innan nyår. Fuck that, i luuuv my nachos! Som ni ser prövar jag mig på en liten annorlunda inläggs-layout (eller vad man ska kalla det?) idag. Ska pröva på några olika nu när jag ändå håller på och lär mig dem fjuttiga b-programmen jag lyckats få tag på. Om jag har ork, fortsätter jag med detta tills jag går i blogg-pension. Hoppas att ni gillart', dear readers. Min söndag har spenderats i stan med "tvillingen" min. Innan jag mötte upp sällskapet virra jag runt bland stängda butiker, man vet ju aldrig hur öppettiderna är med 2handstores. Men alla dem jag hade planerat på att besöka var olyckligtvis stängda. Med sällskapet vände vinden och cappuchinon kom tillhands, jag hittade lite accessoarer som ska inskaffas imorgon. För imorgon blir det shoppingspree med Apan! Wihoo! Men nu blir det .. telivision!

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0