I'm Thinking About Changing My Name To E.

Godkväll

Jag kan mosa makaroner och njuter av att vakna till ljudet av en borrmaskin.


Luggen blev fail, men jag var glad som en snäll hund ändå.

Mhm, som sagt det blev inget dansande på BLVD igår! Mycket som gick emot oss, allt från tider till pengar till id-handlingar. Crazy! Det blev så att jag spenderade några timmar med att pröva kläder från min egna garderob i hopp om att hitta något jag saknat istället. Ett par skor hittades, mina grå ankelboots i mocka behöver användas lite oftare. Så om ni är lika fattiga like moi, fynda i er egen lilla garderob/hög/hylla.. man tager vad man haver. Efter jag gjort detta var det menat att jag skulle träffa Harry en stund. Men så blev det inte, jag parkerad mig istället framför systerns dator för att spana efter nyårskläder. Det är snart. Ingen vet vad jag ska göra eller hålla hus på Nyårsafton men oavsett vart/vad så ska jag se vrålsnygg ut! När jag suttit där ett tag och tappat känseln i stjärten tog jag bussen till Apan. Chillade där i några timmar, därefter back to bed. Min söndag, knockar resten utav helgen. Den var perfekt. Fastän den startade lite för tidigt kanske. Simning, relaxing, bastande, speedo-guys, en annorlunda lucia-uppvisning, two hot korv, ansiktsmask och en middag på det. Tack till alla involverade, t.om. ni hängpattar i bubbelpoolen .. you totally made my day! haha. Nu ska jag störas av inkommande telefonsamtal som jag förmodligen kommer att avvisa.. omedvetet, så bjuder jag på några bilder från Nyköping!

[ in the shower ]
- Jag ser ju typ ut som såna du vet.. ehm.. såna håriga som inte bryr sig om sitt yttre.. vad kallas dem.. hmm
- Va?
- Du vet dem med hår under armarna? Kallas dem inte moderater?
- Va? Vänta lite.. HAHAHA menar du feminister kanske?
- Ja, så va det dem kallade sig!
- Men det är inte riktigt det dem står för.. vissa utav dem  är la hairy, men det är la du me. Jag kallar mig feminist och kolla på mig..
- MHM..
- HAHA fast det var nära.. men du borde nog plugga på orden lite grann tycker jag.




Ett klick så får du en närmare titt.

Piz!/ E.

Kommentarer
Postat av: ida

moderater/feminister same shit :D hahaha! jo tack förlåt för att jag är okunnig. man blir visst som man umgås har jag hört *-) :D

2008-12-15 @ 00:49:08
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-15 @ 00:55:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: ah men det där är galet fel bro, sluta umgås med apor då! :]

2008-12-15 @ 13:43:42
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Evelina

alina: godmorgon på dig me! :)

2008-12-15 @ 13:44:34
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: RACS

Otroligt grym rubrik! För de som har sett videon så att säga ;)

2008-12-15 @ 19:00:46
Postat av: Evelina

mr unknown rapper: det vet du!

2008-12-15 @ 19:43:32
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0