In The Air

I Gävle fick jag en försenad födelsedagspresent av mina söta släktingar, lite svår att skicka kanske :) Det gulliga var att dom vet hur mycket jag gillar choklad, en gång när jag var där så blev jag helt fast vid en chokladtvål dom hade mums! :)

Så fick ett eget chokladpaket med:
- Chokladbok, med massa recept och sånt
- Chokladglögg
- Chokladtvål
- Chokladkräm
- Chokladpraliner
Weehoo det var roligt! :D



Julfesten igår var för lugn enligt min mening men det var trevligt ändå, kom hem i bra tid men ändå låg man och smsa halva natten bra jobbat där hahaha men det gör inget när man har långsovmorgon till fyra idag även om jag inte utnyttjade det så vad det sköööönt! Ikväll blir det fika med några från PS, det ser jag fram emot! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0