Like I Do

Goddag

Jag kan laga skor och njuter av att  ha läppstift på mina framtänder.

Sveta Utkina

Det var ett tag sen man hade rödmålade läppar, om man bortser från Halloween dårå. Jag kanske kör på det ikväll om jag ens kommer iväg någonstans, annars blir det dubbelt upp med partajj imorgon. Imorgon ska textil-Malin firas, wihooo! Hmm, vad jag ska ha på mig och vad vi ska köpa i present återstår att se. Nu blir det en långdusch därefter vintagewindowshopping.


Åh, det skriker old hollywood glam om TomKat, New York Times Style Magazine.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

LÅNGDUSCH aaajjja. We all know what that means!

2008-12-19 @ 17:13:02
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: förlåt för att det finns fruntimmer som kan få mer action än ett duschmunstycke, ur nasty!

2008-12-19 @ 22:23:27
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0