M as in Mmm

Godkväll

Jag kan skriva mitt namn baklänges och njuter av att bli kallad för Evelina den fina.

Nedanför ser ni C.Winbergs senaste snusk-photo-session i Vogue.

Mmm, mumsar på pepparkakor. Dagen har varit ganska chill, t.o.m mötet med bossen var chill *pustar ut*. Vaknade upp hemma, som vanligt .. helt öde. Inte en människa var hemma och det kändes ganska tomt. Så där gick jag runt halvt näck innan Våra Bästa År och utförde slavsysslor. Nej jag såg inte ut som coke-hoesen i American Gangster, för jag vet att det var den bilden som poppade upp i skallen din när du läste meningen innan denna. Inte så vulgärt. Jag bara sprang runt och putsade lite på hemmet. Freeedoooom!*mel gibson-scream*. Efter besöket hos Salemborna klädde jag på mig, kom på att det finns något som heter grannar. Grannar som lyckas tjuvtitta genom våra fönster även om vi bor så högt som på 8:de våning. Sedan for jag till kontoret för möte, där alla skulle vara närvarande. 50% av the staff var på plats, gissa om bossen blev grinig. Ja, ni gissade rätt. Men det var lungan för alla, ingen blev kickad som tur va. Mhmm, där sitter du och läser det här, medan jag tänker så att det gnisslar i hamsterhjulet. Hjälp! Har en partyoutfit redo för Nyköping och en hel kvar alltså. Nu fortsätter jag mitt klurande till sängs, till hands har jag mina vita blad. Inte för att jag behöver skissa upp en outfit(gawd no), men nu när kreativiten ändå ska fram kan jag ju lika gärna passa på att låta den flöda lite extra.



Bild nr6, mannen goes: Mon dieu, du har missat ett håstrå!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

oj så smal hon faktiskt e, speciellt i profil (bild6!)

2008-12-01 @ 23:16:13
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: crazy, i know!

2008-12-02 @ 11:06:50
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: tess

din snusk brud! ;D

2008-12-02 @ 18:14:47
URL: http://theresemortensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

tess: (6)

2008-12-02 @ 18:31:30
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0