Made You Look

Godkväll

Jag kan trolla bättre än Harry Potter och njuter av att dricka guacamole.

Hye, boots with the fuuur (8)

Åh, är nästan svartsjuk. Ja, det är jag ju nästan. På min systers nyårs-outfit som jag trollade fram åt henne på torget. Romantiskt sött möter lite mörkt hårt goth och guld i alla dess former tillsammans med den kubanska brännan som hon lyckats inskaffa. Jag vill ju me hitta något lika snajsigt till mig själv.. får fortsätta leta imorgon. Får? MÅSTE menar jag då. Förrutom plockandet på torget har det hunnits med en pratstund med Ägget, en Harry Potter film(Ron is hawt!+ jag märkte att den bleka snubben från Twilight hoppat in i rollen som Cedric) och ett evigt sökande efter bra kollageprogram. Nu ska jag leta vidare efter det sist nämde sen blir det mer snack med producenten därefter nersövning.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0