Merry Christmas To You

Idag var det jobb lite intressant faktiskt
- Nån skum pojk kom in två ggr och småprata sen fråga efter mitt nr? Hahaha what men jag hade tydligen pojkvän då ! :D
- Fick lite godis för jag satt helt ensam !
- Fyra st barn var inne och lekte
Det var typ allt, sen höjde jag musiken och rullade hem!

Sen har jag käkat massa mat, kollat tv och allmänt slappat !

Jag tror jag vart en snäääääll flicka för jag fick SINGSTAR, presentkort till en dator, en LÄTTläst bok, parfymkit och lite smycken :) Jag bara Mamma varför just en LÄTTLÄST bok, du vet om att jag har tagit studenten va hahaha ;D Det känns rätt bra med julefriden, dom tre första sakerna var hemifrån så kan inte vara en för illa dotter ändå! :) Mamma är så rolig och hon köpte Nintendo Wii till familjen, bara hello du har köpt Gamecube, DC gameboy plus att jag har PS2 hahaha varför köper man ett spel till då? Men jag har haft askul med bowling, tennis och boxning hela kvällen sånt spel där man spelar med kroppen istället för kontroll för den som inte vet asbra egentligen, men kommer nog ha träningsvärk imon hahaha ! ;D



Hoppas ni andra har det bra!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0