Punch Drunk Love

Goddag

Jag kan trolla och njuter av att irritera människor with the picking finger.

H-U-N-K! också kallad Jamie Dornan

Klart som fan att Malin firades igår, fast vi firade henne på skilda håll. Födelsedagsbarnet+följet got stuck in the bushes, men det hindrade inte mig och Apan. Vi kalasade 101 i vårat kära Göteborg istället. Aftonen började hos dejten min, på höjden av Högsbo. Där kammade vi håret, fnittrade och skrämde småbarn. När vi pimpat oss tillräckligt bussade vi till Vasaplatsen. Vi satte oss några timmar på Chez Amis, på den söta högra sidan. Där uggla vi brevid ett par annorlunda fellas från andra sidan stan. När vi tröttnat på dessa och MrBinLadin skuttade vi mot Boulevard. Därefter skuttades det vidare till Gretas. På glamstället träffade vi på Maia&Victor, bajsnajssuprise! Vi intog dansgolven och tog emot komplimanger i par. Som ett par. Det var skojjsigt. Efter vi skakat det våra mödrar välsignat oss med blev det Donken med Danko,MyNewGayBF och den omedvetet roliga Blom. Sedan var det tillbaks till drömmarnas värld vid 04.08. Snacka om att ha möra discofossingar, mina ben värker. Så blir det när man går in för det. Så idag blir det chill med film och syskonkärlek. Hela familjen är på plats och på tisdag åker vi mot fjällen.. där Tomten bor.
Partypics kommer senare, när Apan får lust att skicka lite till mig.



Elle UK

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0