Purple Rain

Goddag

Jag kan koka vatten och njuter av att damma mitt rum.

Jag har lärt mig att respektera färgen lila. Respektera inte riktigt acceptera, men jag gör framsteg. Hoppas jag får tre tummar upp från Maia nu när jag skrivit detta! Men syrénlila kommmer jag aldrig bli vän med, usch på dig. Jag har ju som sagt kollat runt efter klänningar ett bra tag nu, men inte hittat något eftersom jag inte vet vad jag söker efter riktigt. Så därför klickade jag mig fram till dem lite dyrare sajterna för inspiration. Då jag märker att favoriterna närmar sig den lila-färgskalan, så konstigt som det låter. Saw 5 is less scarier than that shity ass colour, brukar hjärtat hojta. Men nej nej, det har flippat 180 grader. Jag kom på att jag hade några Brittany Murphy(Basillens älskling)-pics på lager, hon klär bajsbra i lila. Nu ska jag ut och andas in avgaser till ljudet av borrar, det där är njutning folks!



MINT Jodi Arnold, Hervé Léger, Camilla and Marc, Catherine Malandrino

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0