RACS, Rappers Against Child Support

Goddag

Jag kan vistas i dagsljus utan smink och njuter av att konversera med fagra surfers.


från BikBoks denim-kampanj

Välkommen till Hälsoklubben liksom, jag har börjat promenera dagligen och ehm.. that's it. Småsmygande framsteg iallafall. Jag vet att ni är ivriga om besluten om Malta. Om jag hade vetat allt, hade jag skrivit om det. Men sanningen är att jag inte hört av från the office manager på cirkus två veckor. Börjar bli nervis här. Och nu när EOB Trading lagts ner, behöver jag jobbet på Malta mer än någosin. Ge mig sol, ge mig cash. Ge mig MALTESERS! Så nu vet ni hur det ligger till förtillfället och jag lovar att hålla er mer uppdaterade om just detta. Lovar! Jag vill berätta om min nya vardags-fördrift också. Att hustla fjortisar. Jag menar inte att hustla dem på chipspåsar, som vissa andra rövare*host*MrMiari*host*. Utan småsaker som att äta från deras chokladkalendrar och lura dem att 007 heter Bond James. Systern min tror seriöst att han heter Bond James efter jag berättat att han säger my name is James, Bond James like Evelina, Jensén Evelina. El stupido. HaaaHaaa *the Nelson way*. Ikväll blir det fikus med några gamla godingar från PS, halsbrännan skriker redan efter kaffe.



Nyårsdresses? Alla hittar du hos Gina Tricot, elegant & plånboksvänligt- just the way we like it!

B A N A N A S !
Aries Spears on Def Jam:
http://www.youtube.com/watch?v=5-e1oBnmEd8

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: RACS

hahaha grym rubrik :) men va hände med ''I'm thinking about changing my name to E.''? :D

2008-12-13 @ 21:50:33
Postat av: Evelina

okänd: det kommer, det kommer !

2008-12-14 @ 02:35:52
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: RACS

Yes! :)

2008-12-14 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0