Saturday Night Live

Working ten to five, yes idag stängde jag för första gången själv det gick ganska bra tror jag. Men det var riktigt mycket folk så fick aldrig gå en rund och kika på det som är kvar på rean, funderar på att göra det INNAN jobbet imon. Se om man hittar nått intressant gärna något som passar till nyår för jag har också problem där outfiten jag skaffade i mitt huvud är jag inte helt nöjd med får se om jag ens hittar den haha :) jag har förresten hört rykten om att rean var ovanligt dålig i år jag har ju ingen aning men är nyfiken på om det stämmer! :) Får se om jag hittar det jag letar efter imon då.


Vouge väljer alltid ut skönheter till sina omslag va? :D

Jag är förresten en lycklig datorägare nu weehoo den är liten och söt, i like it ! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0