Don't Matter

Gårdagen var sjukt lyckad! Malin var födelsedagsbarn som sagt och det skulle firas. Jag mötte upp Fanny i kylan och vi promenerade från tåget och fick skjuts en bit också snällt! Väl där möts vi av trevligt sällskap och lite mat MUMS :) Det blir lekar, dans, skratt, presentöppning och singstar, det spelet är för bra alltså på fester i like ! :D Vi flickor fick skjuts till Kba faktiskt haha my hoods, en sak säger jag kanske inte vill gå ut där varje vecka men det är sjukt mycket mer drag än vad jag trodde jag hade askul! Lite halvt knepigt att man känner igen en del folk där alltså inte känner men ändå vet vilka dom är, hope you get the picture? :) Sen kan jag säga att hela sällskapet var hur roliga som helst så det blir ju vad man gör det till som det så fint brukar heta, nä jag är nöjd! :) Det var sjukt jobbigt att gå upp till jobbet idag men det var värt det, så jag tackar alla för kvällen ! :)



Ciao, Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0