Weekend i 08



Yes helgen som varit innebar nya äventyr för mej fast med mina flicks denna gången, jag ser att Eve har berättat om Nyköping och hon verkar ha fått med allt det viktiga. Kan ärligt säga att jag väntar på nästa Nyköping/Sthlm helg det här var ju den andra och jag har haft sjukt roligt på båda, gillar när vi flicks är ute på äventyr för vi har så sjukt roligt jag menar tänk även Varberg och Halmstad också! :D

Lördag:
- Vi gick på tåget mot 08 i siiiista sekunden kan man säga utan mat i magen ajabaja!
- Blev ståplatser men vi tappa inte humöret, för vi drog en maaassa skämt och garva ikapp typ :)
- Väl framme blev det efterlängtad mat DONKAN såklart sen gjorde vi oss lite hemma i våran mysiga rum.
- Partyt drog igång halvt och vi fixa oss innan vi letade oss mot Gamla Stan och Pans :)
- På menyn stod drinkar för 54 kr, Pineapple thaanks MUMS var det och en jordgubbsdrink också nått nytt! :)
- Efter att jag varit slarvig men fixat det ramlar min väska på baren och utflygande kommer kameran rätt ner i golvet KRASCH! OMGOMGOMG jag börjar nästan lipa jag har pajjat den sju månader bara ju :( söta vännerna ber mej tänka på det imon och tröstar, så det är bara att fortsätta festen!
- Jag slutar på donkan vid slussen och hittar dom andra innan det blir färd hemåt och sova.

Söndag:
- Första tanken: min fucking kamera vad har jag gjort? Sen skrattar jag åt det fast om jag ville lipa!
- Tess lämnar sin madrass och efter ett långt tag blir det subway, first time och det var sjukt gott! :)
- Efter att ha utforskat staden lite och jag fått gå runt och drömma på Urban Outfitters så blev det slappt.
- Snack och skratt om framförallt helgen, Jenni kommer på besök innan vi går ut och ska käka middag :)
- Robyn sitter ett par bord bort på restaurangen upptäcker Ida, sen får vi äntligen pasta som inte är nudlar haha :D
- Efter detta trevliga möte blir det på återseende till Tess och Jenni och See you later till Ida :)
- Kvar är jag och Fanny som bestämt oss för en "Bio-dejt" och jag börjar skämta om att jag ska ragga på bion typ ofta :D
- Till höger om mej sätter sej två sjukt trevliga pojkar som vi skrattar med under filmen, så kul när dom sa dom gick fel!
- Efter bion blir det att vi drar med dom ut :) Men vad är oddsen att man drar vidare med ett par okänd biokillar haha ! :D
- Efter att vakten förstört våran kväll av verkligen no reason, går vi runt och letar efter ett ställe som är öppet längre än till ett, allt vi hitta var ställen med gräns 23-24 år när hoppet är borta kommer vi en på nån lyxig variant och för äldre.
- Jag menar handkräm och tops på toan? Helluu haha aja det funkade bra för oss, även om cidern smakade gammal och avslagen med konstig eftersmak någon sort jag aldrig provat förr!
- Efter stängning handla vi Cola och kakor och fortsatte pratstunden hos oss, deras tåg börja inte gå förren vid fem ju!
- Sen sova i typ 3 timmar.

Måndag:
- Vaknar upp ur drömmen av att det bankar på dörren, efter massa snack och uppdateringar packar vi fortfortfort!
- Checkar ut lite efter elva som är bestämt egentligen, lämnar packningen i nått rum och sen Subway haha :)
- Efter lite mat i magen lunkar jag med all packning mot tåget, efter att ha missuppfattat nån skylt får jag springa och hinner preeeecis i tid, sen bar det av mot Gävle :)

Tack söta flicks för helgen! :D
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0