Welcome To My World

Jahapp vi tar det snabbt jag har börjat på ett trevligt jobb, alla är jättesöta! Idag var jag där med panikångesten vad ska jag ha på mej?! Gulliga som dom är gav dom mej massa råd och tips och vi diskuterade en massa bra trots att dom är över 40-sträcket visste dom precis vad jag menade och vi hade delade ideér. Så när det var lugnt med folk sa dom till mej att springa iväg för att hitta något, kommer tillbaka med tre klänningar och ett halsband, eftersom jag inte hann prova tog jag allt för att ha en plan B och en plan C det låter lovande visst? Bara det att väl hemma är Plan A-klänningen alldeles för LITEN fanns ju bara en storlek kvar och jag trodde jag skulle kunde kämpa mej i den det var ju den jag ville ha! Men icke för första gången i heeeela mitt 19 åriga liv fick jag känna på hur det kändes att ha för STORA bröst hahaha jag lovar det är sant och ni som känner mej skrattar säkert! ;D Jag bara garva hahaha så klockrent, det är ju imon! Men jag ska se om jag kan byta till rätt storlek imon på dagen i Göteborg, håll tummarna för mej annars blir det plan B! Äsch då på nått sätt löser det sej, snyggast eller ej jag ska se till att ha sjukt kul imon i alla fall ! :D



Ciao, Nadia


Kommentarer
Postat av: fanny

det kommer bli skit bra gullet ;) Jag håller med dig, snygg vill man alltid va....men vi kommer ha så roligt :D Är faktiskt riktigt partysugen nu, kommer bli nice å firaa in de nya året tillsammans <3

2008-12-30 @ 22:24:45
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: Nadia

Fanny: Och du hade så rätt så, vi hade det sjukt nice! Tack för kvällen :D

2009-01-01 @ 18:25:26
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0