Anti Matter

Goddag

Jag kan mata getter och njuter av att gå in i osynliga dörrar.
Mary-Kate OlsenM-K Olsen,Elle juni 08

Skall strax springa hemifrån men innan dess lite bloggande om dagen. Jag vaknade vid tolv tiden och åkte hemifrån vid kvart över ett för att möta upp Maia och Ida för frukost på Fröken Olhsson. Det fick bli en stor cappuchino och en halv gratinerad panini med limekyckling till mig. Det blev lite ta-igen-tid och framtissnack. Vi får absolut inte vänta länge tills nästa gång vi fikar alla tre. Därefter var det buss för Maia och mig till Frölunda, Ida åkte till jobbet. Ikväll blir det förmodlingen hemmafest bortom intet, bachata-kalas i Backa eller chill-kalas i Kärra annars PC. Om du har efterfest på någons balkong, ta upp luren och slå en signal eller två vettja !



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0