Careless Whispers

Godkväll

Jag kan bada i bubbelfontäner och njuter av att gå i genomblöta sneakers.
Adriana Lima

Pusmountain eller Varberg, kalla den vad du vill men en go stad förblir den ändå. Campingshelgen på Kärleksparken i Varberg var godis för själen, mindre gott för det yttre but hey vi vara glada ändå. Vädret var under dags tid på vår sida, solsken men under nätterna var det kallare med ösösösregn. Inget regn utan svensksommar, eller var säger ni? Jag som hade bestämt mig för att packa lite smart, vad tar inte mindre plats än klänningar? Ja, det var typ det enda jag hade med mig vilket visade sig vara ett av dem mindre smarta valen jag gjort i mitt liv. Första kvällen satte vi upp det smarta partytältet och tälten vi skulle sova i. Efter det var gjort satt vi ute i det goa vädret och chilla, senare åkte vi in till stan och käkade, tog ett dopp i fontänen därefter back to the camp för att fortsätta kalasandet. Vid ungefär 03.00 bestämde jag mig för att nana till den evigtstörande musiken (trance och dålig hårdrock), lite vila blev det men inte någon skönhetssöm direkt. Dem flesta av vårat följe sov inte änns den natten, evigt festande foshizzle. Jag var vaknade upp vid åtta tiden men somnade några timmar för att senare inleda lördagen med en promenad, en hamburgare och en böghög i vår älskade Kärlekspark. Denna dag åkte Tess ner för att hålla oss sällskap, vi blev en till i gänget. Om jag minns rätt kom snuskvädret i samband med solnergången, men det hindrade inte oss från att traska in till stan för dagens pizza. Vi spenderade halva kvällen i en husbil, den andra halvan ute dansades i regnet. Sådan udda frihetskänsla att dansa i regnet, man tappar allt omkring sig och bara hittar på sin egna sexiga dans. Som Katt Williams brukar göra på klubben när han är bäng. På Lördagen gick jag och la mig tidigare än dagen innan, helt slut. Vårat tält var väl inpaketerat i persenner och vi stod också denna natt under partytältet. Idag blev jag väckt alldeles för tidigt med kaoshår och ryggont, jag skulle ta mig hem och dem andra flicksen skulle förflytta festen till Halmstad. Det blev lite komplikationer med hemvägen och mitt humör hjälpte inte till, men det slutade gott med skjuts av Daniel(TACK!) som körde en stor omväg bara för att han är så snäll. Jag kom ju faktiskt hem, nu sitter jag här efter en lååång vilopaus och äter torkade katrinplommon. Nu blir det filmtajm med min mami därefter mer vila. Nadia får stå för dem charmerande bilderna !

Nicole RichieNicole RichieRachel BilsonLauren ConradRachel Bilson
Hej, jag vill ha en stor solgul väska.



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0