Dagens skratt

Drömde massa sjuka mardrömmar i natt och vakna vid halv sju försökte somna om men gav upp vid tio, fixa lite mat och läste lite i nya VR. Efter ett litet tag förflyttade jag mej till soffan och hitta Date Movie på någon kanal, sån rolig parodi-film som man kan skratta till. Det var kul! Sen försökte jag mej på lite teori men gav upp det ganska snabbt för VR igen haha :) Fixa lite lunch och hitta Big Mommas House 2 på någon annan kanal, det var den jag såg med Sarah på bio fast den var mycket bättre då! Minns att vi garva som faan till den filmen, gud vad kul vi hade det vi måste gå på bio igen! :)

Det här var dagens underhållning:




Två helsköna komedifilmer, perfekt för en lugn dag med tråkigt väder som idag! ;D
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det ska vi banne mig:) Vi måste bara hitta en film värd att skratta åt ;)

2008-07-09 @ 22:04:22
URL: http://sarahbronsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0