Destination: Halmstad-Tylösand 20-24 juli

Hade sjukt roligt och är riktigt glad att jag tillslut hängde med, inget jag kommer ångra precis. Berättar kortfattat om min tripp, hittar inte minnet med korten från Varberg så jag börjar med Halmstad.

Söndag: Trippen fortsätter från Varberg till Tylösand, Idas supersnälla kusin körde oss TACK! Vi kommer dit (jag ser en assöt skatekille och bestämmer att åka tillbaka nästa år igen haha ;D) checkar läget och stugan byter om och sätter oss ute i solen med musik, riktigt trevligt. Campingen töms med folk och vi hoppades på mer. Ett Sthlms-gäng kommer i alla fall och parkerar en bit från våran stugan, efter ett tag blir det fotboll, makaroner+ketchup, kubb, sång och massa mysigt. Ett tag kom regnet och vi samlades i stugan, bra början i alla fall!


Jag är på topp första dagen i Halmstad :)

Måndag: SLAPPDAG, efter att ha vaknat rörde vi oss ut till gräsmattan utanför stugan och låg/satt där hela dagen och natten. Det blev kubb, gris, sola, sång, prat, makaroner och lite nytt folk! :) Det kallas SEMESTER ! ;D

Tisdag: Chilla lite i solen tills vi fick sällskap av en skåneflicka från Norrland, sen drog vi till after beachen mycket trevligt med musik och grejer. Lekte lite på stranden och hitta några småpojkar som hade nån vattenbräda och hörni gott folk for the first time in my life stod jag på en bräda, kan inte säga jag var duktig men jag är lite stolt ändå och det var roligt! ;D Det blev pizza vid stugan och alla mådde konstigt efter chocken av en riktig måltid tror jag, alla gick och la sej vid tre och jag satt uppe och skratta roligaste på länge alltså! Massa skämt och fjanterier kan inte förklara men var sjukt roligt i alla fall! Några citat: "Skål och välkomna" "Plåt-Niklas" "Skickar dej till Norge" osv, dom fanns med under hela resan men framförallt under den här kvällen och natten! :)

                  
Lite utsikt över stranden :)       Jag posar lite på stranden ;D

Onsdag: Serious talk i stugan och allt fortsätter som vanligt, på kvällen anländer fler Sthlmare. Grillning med en massa mat, massa folk, massa trevligheter, massa roligt osv min sista kväll! Ville inte det skulle vara det men tyvärr..

Torsdag: Sista timmarna och jag var ledsen över att behöva åka hem, blev en fika och lite vandring i staden innan jag och min kära skåneflicka fick gå på varsitt tåg och åka hem. Tack alla för dom underbara dagarna jag har haft sjukt roligt och vill redan tillbaka, ville ju inte ens åka. Utan tvekan ska vi tillbaka dit nästa år, vi bara måste det!! ;D


Posar lite påväg hem

Sorry om jag är kass på att förklara eller om ni inte förstår men det går knappt att beskriva,
kan bara säga UNDERBAR TRIPP och jag ska dit igen !! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0