Dum Didi Dum

Godkväll

Jag kan springa i regnet och njuter av att väcka folk som sover sött.
Den andra halvan försvann

Snart är det läggdags men innan dess lite uppdatering om dagen som gått. Om jag minns rätt började jag dagen med att tvätta nyllet vid havltolv tiden inför solningen med Ida som blev dit körd av hennes NYA personliga chafför. Därefter gick jag hemåt, förbi den snuskiga rastningsplatsen som alltid och hoppa in i duschen. Efter mina tre-steg  fick det bli lite Våra Bästa År, strax där på klädde jag på mig för att träffa Nadia på stan. Det blev smoothie drickande och kyckling-från-havet i nygräddad baguette hos Tintin. Efter fikat, plockade vi pengar vid Sju-eleven och väntade in 16 bussen för att åka till Idas boning för lite filmtittande med henne och Fanny. Halva filmen var ball, Bertil var ball. Men det ballaste av allt och alla var när Nadia väcktes utav mitt personliga alarm (i form av en ylande jäspning). Sedan for jag och mitt följe hem i det uppfriskande vädret. Här sitter jag nu efter att ha blivit dissad av Hero och skriver av mig eftersom dagens SACT episod tagit slut. Hoppas också på en soligare dag imon fylld med viktiga ärenden som väntar på att bli utförda.


                          Rihanna Rockar "Rödamattan":
  Rihanna
               RihannaRihannaRihanna
   RihannaRihannaRihannaRihanna
              RihannaRihannaRihanna



Piz !
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0