Ecstacy

Goddag

Jag kan be Vår fader dagligen och njuter av att ha skavsår.
Jag och Sandra
LÖRDAG - puppy eyes

*slurp* Jag fick nyss en iskall flaska med bubbelvatten/citronsmak levererat in på mitt rum. Vatten i olika smaker och färsk annanas är var jag har levt på idag. Annars går annanasmos, inlagd annanas, annanassaft, annanasjuice bra med. Undra om det finns något som heter pineapple soup, det hade jag velat smaka på i så fall. Ja, idag var det menat att jag skulle till stranden men jag vaknade lite för sent. Eller jag vaknade vid den tiden då alla åker till stranden, jag får panik när bussen förvandlas till en bastu fylld av skrikande ungar och översvettiga människor. Därför har jag istället legat halvt avtuppad på balkongen till största delen av dagen. Men jag älskar värmen, det gör jag absolut. Lite roligt ändå att vi får strålande väder här, nu när min syster passat på att rymma från landet. Nu måste jag hoppa in & ut från duschen därefter ska jag rymma hemifrån.



Piz! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0