Fina skor, jobb och funderingar :)


Jag tänker fortfarande på dom här, för varje gång jag ser dom blir dom snyggare!

Idag provjobbade man på det nya jobbet allt gick väl bra och tiden flög iväg, kan inte säga att jag kan allt men rent allmänt kändes det bra där. Det var roligt och tiden gick fort, rätt lugnt jobb men blev inte rastlös. Men man får ge det ett tag innan man säger för mycket haha fick lite tider också, men jag hoppas på mer, mer och mer annars måste jag bara ta mej i kragen och hitta nått jag klarar mej på. Men jag tror och hoppas att jag ska klara mej på dom här två extrajobben ett tag i alla fall. Btw har blivit lite dåligt med outfits-bilder nu men kände att jag ville variera lite kan ju bli tjatigt haha ! :D

En liten sak undrar jag, man ser att det finns en del läsare och några kommentarer... Men helt ärligt jag blir så nyfiken vilka är ni som läser och vad tycker ni? :) Vänner, nån som glidit förbi, grannen osv ja vem är du som läser? :) Skulle vara så roligt att veta, kan gissa att några av vännerna läser men jag vet inte helt säkert och inte heller helt säkert vilka. Var inte blyga, ge gärna en kommentar jag lovar att det uppskattas :) Som sagt skulle vara roligt att veta, även min bloggväninna har sagt det samma till mej :)

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

idaidaidaidaidaidaidaidaidaida.. japp jag är eran trogna läsare!

2008-07-16 @ 00:43:23
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0