Good night !


En bild som min kära bloggväninna skickat till mej, kreativ och färgglad! :)

Asså dessa jobbkvällar rinner iväg och jag förstår inte hur, är så sjukt trött och mitt huvud värker. Sista och åttonde dagen i rad i morgon jag måste säga att jag känner mej duktig! Trött men duktig, idag bytte jag kalsongerna till badkläder som jag stod och larma hela dagen plus vid kassan också. Det är skönt när man väl kommer in i det hela då känns det inte lika jobbigt, vädret hjälper mej lite också eftersom jag känner att jag inte missar så mycket. Men nog om jobbsnacket :)

I helgen blir det en favorit i repris och det är Varberg som lockar med flicksen, trots trötthet och huvudvärk kan jag inte låta bli att längta lite. Hoppas på lite fint väder men hörrni vad som än händer så blir det vad man gör det till och jag tror det blir riktigt bra!

Nä i morgon efter jobbet får jag se till att friskna till ordentligt, inte bli sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0