How We Roll

Godkväll

Jag kan sjunga och njuter av att spela spel.
Okänd eller Ökänd?
Någon sjunger (ylar) och försöker underhålla till BSB-musik!

Dagen har varit fullspäckad utav småtrevliga händelser men tyvärr får jag inte eller vill inte rättare sagt gå in på närmare detaljer. Bara för att jag har respekt för naturen ! Jag har lekt busy gyal och sprungit på möten, druckit för mycket kaffe. Jag kan inte alltid hinna med allt, även om jag så gärna vill. Jag har saknat dig min hjältinna och därför bokar jag här med dig två dagar framöver, tack! Aja nu får jag lov att bege mig in mardrömmarnas värld, Keyshia Cole lurar oftast dit mig vid den här tiden med hennes smörsånger.

EvaTonyEvaEvaTony Parker&Eva Longoria-Parker
Eva goes morgonfejs, Tony goes EUW, Eva goes gorgeous, Tony goes: - Duktig Flicka !



Piz ! / Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

hahahha, ibland undrar man ju :D

2008-07-07 @ 00:17:04
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ida: hush baby don't talk so much

2008-08-08 @ 19:14:19
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0