I´m Back


Gillar dom fina bilderna jag fått av Eve, så laddar upp en till :)

Tillbaka efter en vecka, har ni saknat mej? Lite hoppas jag i alla fall jag har såklart saknat en del men måste säga att det vart en underbar vecka, kan berätta mer imon eller nått för just nu kämpar jag mot att mina ögonlock vilket jag gjort sen jag satte mej på tåget hem vid två-tiden. Ville inte åka verkligen inte för jag har haft så sjukt roligt och jag har redan bestämt att jag ska dit nästa år igen, jag bara måste! Ville inte men jobbet kallar imon så hade inget val och det är jag så ledsen över, hade gärna stannat till söndag. Tack alla för en underbar vecka först i Varberg och sen i Halmstad, jag har haft så sjukt roligt så ni fattar inte. Semester och resor i vårt kära Sverige är underskattat för det var askul! Ville ju utomlands från början men det här var asnajs, läääängtar tillbaka! :D

Nu ska jag sova lite så jag kommer upp till jobbet imon!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0