I Must Love Drama

Godkväll

Jag kan cykla utan att ha en cykel tillhands och njuter av att dricka iskallt vatten.
Lovisa Burfitt

Finns inte mycket att berätta om igår eller denna dag, eftersom jag inte alls har haft för mig något speciellt. Jag har bara varit, liksom. Jag mår toppen som på snoppen, vill jag säga fastän kroppen inte håller med mig. Kroppen klagar på rygg, feber och halsont. Men men mitt sinne håller mig igång, tack du/ni ! Imon begär jag action, jag ska till Borås och spana eyecandy. Innan Drama Mama går iväg för att jobba på sitt tillfrisknande vill jag fråga mig själv : Är jag ensam om att tänka på hur samhället reflekteras i modet? Allt från färger till skärningarn och modeller. Det är lite 40-tals anda, då också krig och politik speglades klart i modet. Jag är helt såld på stjärnmönstrade saker just nu, i kläder och accessoarer. Jean-Charles de Castelbajac och Chanel demonsterar det jag menar, så väl :

JCDC höst/vinter 08JCDC höst/vinter 08Chanel 08
Och jag försöker inte påstå något, tar inte parti i det som händer just nu, inte här iallafall.



Piz ! / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0